Tillbaka

Hej!
Nu var det länge sen jag skrev här i bloggen eller visade nån sminkning... Men jag har varit i norrland den här veckan, gud vad jag har flängt runt i sverige de senaste veckorna alltså! Men nu när jag inte har någon resa inplanerad kommer bloggen bli mer som den var förrut, bra va! =)


En kväll satt vi och drack vin och spelade spel (yatzy är bra underhållning när man är i norrland där det inte finns nåt att göra!) och jag fick för mej att jag ville ut och plocka blåbär, så det gjorde vi! Gud så gott det är med blåbär, det värsta är att jag måste typ kolla varje blåbär innan käkar det, eftersom jag inte vill käka maskhål med eventuella maskar i eller nåt sånt. Det är jobbigt att käka blåbär när man är som jag... =(

Har inga fler bilder från norrland, eller jo, men dom är suddiga och dåliga. Men det skiter vi i, snart ska jag lägga upp ett sminkinlägg här på cherrykisses!



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Trodde inte ens att maskar angrep blåbär..

2009-08-01 @ 17:54:42
Postat av: anna

kajsa: nej jag har ingen aning, insekter då. finns små hål som ser ut som maskhål iaf som jag inte är så sugen på att käka.

2009-08-01 @ 17:57:54
URL: http://cherrykisses.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Better safe than sorry ;)

2009-08-01 @ 21:11:34
Postat av: toby

såg nog att du fick i dig en liten snigel ;)

2009-08-02 @ 15:20:12
URL: http://tobyschneider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0