Harry b james

Jag var ju borta natten till igår, var nämligen på Åland med min farsa. När jag kom hem igår var jag sjukt trött, men vi bestämde oss för att gå ut iallafall. Min trötthet gjorde att jag inte orkade lägga ner tid på sminket, så det var ganska fult, på ögonen alltså.. :P Rouget var dock skitsnyggt måste jag säga, öste på med mycket, i vanliga fall tar jag bara väldigt lite, men ooh vad jag gillade när det var starkt rouge! Sminket syns typ ändå inte på bilderna, men nu vet ni.


Jag och Nour hemma hos mej innan vi drog ut.


Jag och Nour posar i spegeln haha.


Tobbe, Linn och Nour på hbj, jag gömmer mej.




cherrykisses

Kommentarer
Postat av: N

Jag ser för fan naken ut... HAHA

2009-08-09 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0