Cherrykisses ett år

Ja hörrni, för ett år sedan såhär innan nyårsafton startade jag den här bloggen! Själva bloggen tror jag startades redan andra december, men det första smink (nagellacks) -relaterade inlägget var den 29/12, alltså igår!
Om ett par dagar är det år 2010 och då är det bara 25 dagar kvar tills jag börjar kämpa för det jag vill göra.


Jaja, snart ska jag gå och pilla med ögonskuggor, men kolla vad jag fick av storebror i julklapp, ett par leggings, dom har även kedjor i slutet av benen. Perfekt!








cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Cilla

Visst ja du skulle gå och utbilda dig inom smink?

Glöm inte att ta med kameran så vi kan följa dig och dina sminkningar!



Gott nytt år

2009-12-31 @ 09:40:28
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0