lite sömn och snöhästar

Idag är det måndag, vilket betyder att jag ska vara i stallet, med andra ord - inget speciellt i sminkväg på mej inte!
I vanliga fall när jag inte har tid, eller känner för att ha massa ögonskuggor och sånt brukar jag nöja mej med eyeliner längs övre fransraden och mascara, det gör liksom rätt mycket..

Idag ville jag ändå bryta det mönstret, började med att ta "muffin" från MUS från fransraden upp till brynet, sen så jag tog väldigt tunn kajal längs övre fransraden och även där nere, ja, ni ser ju. Så att hela ögat liksom blev inramat. Sen mascara.

Det får duga, mer behöver jag inte "klä" upp mej för hästarna...

Ser ändå snyggare och fräschare ut, hehe.

Fan, har typ inte sovit nåt i natt....... Mardrömmar och för mycket i huvudet, så kan det vara...


cherrykisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0