Make up store

Idag har jag varit på Make up store och använt en julklapp jag fick, nämligen en sån där make up-kurs när man blir sminkad och får välja produkter man vill ha för 500 spänn. Jag la (såklart, jag kan ju inte begränsa mej) till några extra 100lappar och plockade på mej det jag ville ha.

Det jag är sjukt glad för är att tjejen hittade den perfekta foundationen för mej! Så sjukt bra blev det, jag är liksom så ljus och har en studio-foundation från MUS sen tidigare, men den är för mörk så jag blir gulaktig i fejjan. Men åh, nu provade hon ut en annan som såg så sjukt bra ut på mej! Ovanpå foundationen la hon ett transparent puder, och fyfan vad fint mitt ansikte såg ut! Sen tog hon också mer rouge än jag brukar, och ja, snygg var jag. Men innan hon la foundationen så använde hon cover all mix, och det hjälpte verkligen till att ge mej en så snygg grund!

Ögonen blev också fina, men nä.. själva grunden är det jag blev nöjdast med, för jag har liksom inte lyckats hitta rätt foundation själv, så fan, grymt ju!

TYVÄR! Så var såklart min nyans på foundationen slut, så jag kunde inte köpa den, men snart så!

Detta plockade jag på mej:

Eyedust - dream. Rosa-glittrig!
Cover all mix - sjuuuukt bra, synd bara att foundationen får vänta..
Microshadow - muffin
Star lips läppglans - Hollywood
Sen fick jag med en pennvässare och en liten pensel att använda till cover all mixen! Man tackar, man tackar.

OCH så köpte jag läppstiftet "Tidy" som jag velat ha länge, det är rött med glitter typ, så jäkla snyggt!
Och läppstiftet som hon sminkade mej med, "Exit" ett neutralt, rosa-beige typ. Skitfint blev det!
<--- Blixt . Utan blixt --->


Ja, jag kommer ju visa hur allt ser ut på när jag använder det, nu visar jag bara hur de ser ut i förpackningarna hehehe.



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: merlyn

åh jag har också allt de där, utan läppglanset..äger bara ett sånt från MUS. Men Cover all mix är något jag INTe kan vara utan, någonsin. haha. kram

2009-02-12 @ 22:10:20
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: inthemake

Åhh vilken härlig shopping!

2009-02-16 @ 08:57:29
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0