tisdag

Det var en rörmokare här idag eftersom det har varit stopp i toan. Gissa vad det var som hade orsakat stoppet?!
Min puderdosa! Fråga inte hur den ramlat ner där, jag har iaf inte lagt den där!
Alltså, det var faktiskt lite pinsamt..

Jaja, idag använde jag mej av Isadora-paletten som heter typ Millenium star.
Tog den vita skuggan ända upp till ögonbrynet, sen tog jag den beiga över ögonlocket in mot ögonvrån, och sen den lila i globlinjen. Skitenkelt och det blev rätt snyggt! Väldigt diskret och sådär.
Sen lite vit kajal och mascara, skippade svart eyeliner helt idag.
Btw, den lila blev nästan helt rosa i denna sminkning som ni ser.



Inte nån sminkning jag brukar göra i vanliga fall, men ja.. lite gulligull sådär.







Alltså, fan vad härliga dom här skuggorna var! Den vita älskar jag, massa massa skimmer! Och ja, den lila med, dom känns så himla lena och lätta att jobba med.



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Puderdosan i toan, det var ju roligt. Märkte du inte att den saknades?



Visst är det roligt att göra något helt annorlunda mot vad man brukar ibland. Fint och isigt på något sätt.

2009-02-10 @ 15:56:19
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: merlyn

åh vad fint det var :) kram

2009-02-10 @ 21:28:00
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: inthemake

Oh va skirt & snyggt!

2009-02-11 @ 11:43:43
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0