Land

I tisdags åkte jag och Tobbe till hans landställe vid Hallstavik, vi kom hem idag.

Jag har gjort massa nya saker de här dagarna, typ kört fyrhjuling och skjutit med en sån där pistol och kört flakmoppe haha!

Vi var och badade en dag också, för det första var det kallt i vattnet, vass och grejjer (jag har nog lite av en fobi för vatten och allt som hör till..) och dessutom såg jag en orm simma förbi! Trodde det var en konstig fisk först, ja, jag är korkad, men sen fattade jag att det var ett ormhuvud som simmade förbi! (Inte bara ett ormhuvud alltså, hela ormen såklart.)


Tobbe kör.


Jag tycker att jag passar lite på flakmoppen, kanske ska bli bonde?


Det där geväret sköt jag med också en gång, men jag orkade knappt hålla det, jag är klen... Pistolen var jag dock grym med! :P:P



cherrykisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0