Nytt från makeupstore

Nu kan jag faktiskt, äntligen visa upp det jag har köpt idag! =) Har nämligen Tobbes kamera här.

Cake eyeliner var verkligen på tiden att jag köpte! Och skuggan satin har jag velat ha, så den fick också följa med, min muffinskugga är nästan helt slut så det passade bra med en bas/highlightskugga. Vit men skimrig typ. Har ju den matta vita skuggan från mus, så en mer skimrig passade in!


Glitterlinern sputnik var på rea och kostade ca 70 kr , och den var så jäkla snygg så den tog jag. Sen fick även läppstiftet blush följa med hem också.


Köpte också en läppenna (cognac) och ett läppstift (genius) till min mamma, de är bruna. Visar inte eftersom det inte är mitt, men vill nån se får ni skrika!



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: DevilCandy

Hur känns Blush i konsistensen? Jag är rätt butter på Happy och Glimmer som jag köpt från MUS nyligen, de är jobbiga att få fina - i alla fall på mina läppar. Citrus är däremot helt okay trots att det är samma "serie" (shimmer) som Glimmer.

2009-07-25 @ 17:21:44
URL: http://paintinggeek.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0