Top 3 läppgunk

Veckans bloggtema på Pret-ty är "top 3 läppgunk". Det är första gången för mej eftersom jag nyss blev medlem i nätverket!

Alltså jag har blivit lite galen i läppgunk så egentligen kan jag inte alls säga top 3, det finns för många favoriter, och det kommer hela tiden nya. Men jag kan ju skriva om de som är favoriter just nu!



Rosebud "minted rose" - Egentligen skulle jag ha haft orginalet från Rosebud här, men nu när jag köpte minted rose är den definitivt en större favorit än orginalet! Jag bara älskar att det luktar fräsch av mint, och känns så svalkande mot läpparna. Läpparna blir både mjuka och glansiga!

MUS "Exit" - Ljusrosa/beige, ser väldigt neutralt ut på läpparna. Favorit sen första gången jag fick prova det! Jag älskar att det liksom ljusar upp mina läppar, ger lite färg utan att det är nån stark färg. Helt enkelt det ultimata nude-stiftet! (iaf för mej, än så länge...)

MUS "Devil" - Alltså egentligen är det här stiftet nästan oanvänt, men jag ville ta med ett rött läppstift på min top tre lista, eftersom jag är galen i röda stift. Och just detta, som heter devil, är så himla perfekt! Det ser typ ut som blod, haha, är ganska mörkt rött, så jävla snyggt!


cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Josephine

Exit såg jättefin ut, skulle vilja ha ett nude-stift eftersom det är ganska snyggt med nedtonade läppar till en sotning t ex :)

2009-03-01 @ 14:02:52
URL: http://makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0