hårvård!!!

Nu jäklar ska jag ta tag i mitt hår, alltså jag ska börja ta hand om det och köpa bra produkter, inget jäkla skit längre. Nu sitter jag här med inpackning i håret, och den ska fasiken sitta i länge. Det är visserligen ingen superprodukt, utan en billig inpackning, men det får duga idag, eftersom jag inte har beställt produkterna än. Har dessutom klippt lite i mitt hår idag, vilket jag ska göra ofta nu, det är så sjukt slitet och fult.

Jag har bestämt att jag ska beställa några produkter från märket kerastase, en nattinpackning som ska vara bra för skadat hår, den ska man alltså spraya i håret och sova med några gånger i veckan. Den kostar 369 kr.
Sen måste jag köpa en inpackning från kerastase också, för färgat hår, som också kostar 369 kr. Jag tänker nog börja med dom två och se så att dom verkligen är bra, vilket dom måste vara med tanke på priset!!! (och vad jag har hört)
Eller är det kanske smartare att köpa shampoot för färgat hår istället för inpackningen till att börja med?


Jag kommer att beställa från lyko.se



cherrykisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0