lila på locket

De senaste dagarna har jag verkligen inte haft någon inspiration över huvud taget känns det som. Och då blir det bara bas, mascara, lite kajal och ibland någon färg på läpparna, (om jag ens sminkar mej) det funkar ju alldeles utmärkt det med, men inte att visa i bloggen varje dag, om jag tex har det varje dag i en hel vecka. Det är ju ingen mening med att visa samma sak, varje dag, eller har jag fel? 
Jaja, jag hoppas att inspirationen kommer tillbaka den här veckan, om inte kan det bli lite glesare mellan inläggen!

Denna är också en gammal mejk som jag inte har visat ännu..


Lila är jävligt najs tycker jag, och här har jag använt skuggan cleo från mist och elf, white & muffin från mus.
Vit kajal på vattenlinjen, och så lite mascara.

Den lila linern under ögat är samma skugga (cleo) som ligger på ögonlocket i yttre kanten, men med blöt pensel.








cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Erica

Sv. Tack, jag börjar se ljuset i tunneln nu ;)

2009-05-04 @ 14:28:23
URL: http://beautybaby.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh, jag gillar den skarpa linern på undre fransraden!

2009-05-07 @ 16:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0