metal cherry

Usch, jag mår inte bra idag, vet inte varför... Hoppas att det går över nu snart, för nu har jag ätit lite.. Illamående är inte kul... Men men.. Jag har iaf varit och köpt en ny grej.. Hehe.. Det känns som att det ofta blir lite sminkshopping på söndagar..

TIdigare har jag inte brytt mej alls om rouge, men på sistone fattat grejjen med det, men mitt tidigare minimala intresse för rouge har gjort att jag inte äger så många, har ett sjuuuuuukt gammalt och ett sjuuuuukt billigt, båda är rätt dåliga så.. Ja, det fick bli ett rouge idag. Jag visste två jag ville ha från mus, men idag fick det bli det ena av dom. =)

Metal cherry heter det. Ska bli riktigt kul att testa det, för det är rätt mörkt! Men jag är säker på att det kommer användas både som rouge och ögonskugga!


Utan blixt på den övre och med blixt är den nedre!

Jag gillar namnet på det... metal cherry, skitcoolt ju! :P



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Jag har detta rouget som en av mina favorit, platsar lätt in på topp 3. Det är så snyggt!

2009-05-11 @ 14:07:36
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: anna

sminkjante: jag tycker också det är snyggt! MEN, jag måste nog köpa en riktigt bra borste för att applicera det.... FUnkar inte alls nu.. =(

2009-05-21 @ 10:56:21
URL: http://cherrykisses.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Får man se det på?

2009-05-25 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0