bring me the horizon

Ikväll ska jag se bring me the horizon, såg dom på moshpit open förra året eller vad det var. Det blir nog kul, sen ska vi ut och röja.
Tjejen jag ska på spelningen med heter Sibel, och ni borde kolla in hennes blogg, hon lägger ut bilder hon har ritat, och hon är grym. http://liverdamagedink.blogg.se/



Mitt smink för kvällen går i lila. Skuggorna jag använt är: elf, white och flamenco från makeupstore. Sen nouba spicegold nr 37, och min svarta matta såklart.

Har inget läppstift på än, men jag tror faktiskt det blir exit idag, det var länge sen, annars blir det bare. :P Båda är favoriter från makeupstore.







cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Carolina

Men gud vilken snygg make!

2009-10-17 @ 20:18:42
Postat av: kerstin

Stiligt! Alla dina sminkningar är väldigt välgjorda!

2009-11-03 @ 20:23:10
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0