goth eller bara höst

Lekte lite med smink idag, kände för något mörkt. Helheten hade blivit mycket grymmare om jag slängt på några riktigt långa lösfransar, men det har jag inte här hos Tobbe.

På ögonen har jag använt flamenco och white från makeupstore och en svart matt skugga.
På kinderna är det rouget metal cherry från makeupstore samt nouba spi
cegold nr 37, som är en vitskimmrig skugga. 

På läpparna la jag först en svart kajalpenna i konturerna och suddade innåt, sen läppstitet devil från makeupstore över.

Utan blixt på bilden ovanför.


Med blixt på bilden under. Helt sjukt att rouget nästan inte syns alls!

Och så en närbild på ögonsminket!





cherrykisses


Kommentarer
Postat av: Lena

Snyggt!!!

2009-10-06 @ 13:58:16
Postat av: sminkjante

Mycket snyggt.

2009-10-06 @ 14:28:21
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: julet

shit va nice

2009-10-06 @ 20:10:33
Postat av: Sara

Jättesnyggt!!

2009-10-07 @ 22:47:17
Postat av: Emma P

De här sminkningen är bara så läcker! Har tänkt det typ en miljon gånger så nu måste jag skriva det med. Perfekt kombi mellan sotiga ögon och mörka läppar.

2009-10-16 @ 10:28:50
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0