Röj raised fist och smink

Det är många band som lirar nu, kommer gå mycket pengar..
Igår var jag och såg raised fist för tredje gången. Dom är så jävla bra, RÖÖÖJ! Fyfan vad kul Julet och jag hade, nu har jag öl i halva håret och är jäkligt ofräsh, men jag ska bara visa lite smink sen ska jag bada, skitvarmt, fan vad skönt.

Hade inget speciellt smink igår, men ni ska få se en som är några dagar gammal.
Den här består av flamenco (den lila) och white från makeupstore, samt tokyo från mist.



Enkelt, men jag tycker den här sminkningen var ganska söt!




cherrykisses


Kommentarer
Postat av: sminkjante

Vingen är så jädra snygg.

2009-10-09 @ 08:15:30
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Lena

Jättesnyggt!! Vad du är duktig!!

2009-10-09 @ 12:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0