Nu kör vi!

Ikväll ska jag se till att få igång bloggen igen, har några sminkningar att visa, men eftersom jag glömde sladden som man har för att ladda upp bilderna på datorn hos morsan har jag inte kunnat göra det tidigare, hoppas bara att några bilder blev hyffsade.. Inge kul annars ju!

Ni vet den där söta bloggaren foki, alltså jag blir alltid så inspirerad av hennes naglar, jag vill också pyssla och göra annorlunda naglar! Försökte ju komma igång med det förut, men blev aldrig på riktigt liksom, ska göra ett nytt försök ikväll tror jag!

Ska fortsätta att lägga in inläggen i rätt kategori också, helt enkelt börja om igen med bloggen kan man väl säga, vill sminka massor nu!!! Har varit så lat och omotiverad ett tag nu.


cherrykisses

Kommentarer
Postat av: N

äntligen.. :P

2009-09-30 @ 14:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0