platina

i know, min blogg har verkligen varit sämst de senaste veckorna, men det är så det är, och nu känns det som att jag börjar vilja sminka igen, så den kommer kanske igång snart igen.

Köpte hightech lighter platina från makeupstore igår, hade först tänkt köpa nån ögonskugga från mac, men jag kunde inte välja bara en, fanns mycket jag ville ha, så då bestämde jag mig för att köpa den här, har ju inte använt en primer till ögonskuggorna tidigare, så ville testa.


Har bara anvönt den en gång (igårkväll) och det jag tyckte var bra var att skuggorna blev skitlätta att sudda! Annars vet jag inte, måste testa mer. =)




cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag fick prov på den för någon dag sedan och jag gillar den skarpt! :)

2009-09-19 @ 21:42:52
URL: http://lithia.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag tycker high tech lighters har en tendens att vilja creasa sig, men det kan ju också bero på att jag är en sån som lyckas svettas på ögonlocken (fråga inte hur) så jag är ofta i behov av lite torrare primers. Annars är de ganska trevliga att jobba med. Platina tycker jag om att använda ett uns av på kinderna så de blir lite skimriga på kindbenen.

2009-09-22 @ 22:09:46
URL: http://paintinggeek.blogspot.com
Postat av: Bodda

Tjingeling! Din snubbe spelar i Rock'n'Roll Allstars inte sant? Jag såg dem idag, här i Västerås, riktigt bra! Om du också är i byn kanske ni ska stanna kvar? Kanske gå och kika på Abramis Brama ikväll, Sigurdsgatan 25 är the place to be.

2009-09-25 @ 18:02:22
URL: http://bodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0