Drag-lektionen

Hej!

I måndags hade vi dragqueen-lektion. Min dag började inte bra, direkt när jag hade klivit upp ur sängen ringer en från skolan och frågar om jag kan gå ut på praktik, egentligen hade jag sjukt mycket att göra tex hade vi ju slutprov i teori igår, men jag är en sån som inte kan säga nej, och dessutom var det ett plåtning och det tycker ju jag är skitkul så jag stressade dit. När jag väl är inne i stan ringer jag tjejen och då säger hon att dom har ställt in det men att hon inte hade mitt nummer?! Jag hade ju ringt henne, klart hon hade mitt nummer?? Jaja, bara att åka hem igen, tänker att jag säkert hinner plugga lite, men när jag kommer hem pratar jag med min manliga modell som skulle med till skolan och bli sminkad som drag.. Och gissa vad? Han bangar! SKitkul.. Jaja, så den dagen var ju förstörd.

Men när jag kommer till skolan säger min lärare att jag kan ringa nån tjejpolare, och gissa vilka som ställer upp? Ja, dom bästa såklart. Malin hade inte heller modell så hon fick sminka sibel och jag sminkade nour. Underbart att man har sånna vänner som bara på nån halvtimme är på skolan för att sitta sminkmodeller.

Anyways... Bilder måste jag ju visa! =D


Läraren demade på Malin, haha så snygg!



Här är nour som jag sminkade till drag! haha


Visst blev det snyggt?! :P



Här är sibel som malin sminkat och nour!



Några grabbar också.






cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt! :D

2010-04-01 @ 09:53:57
Postat av: Mayaline

När vi hade drag lektion var vi tvungna att ha killar som modeller, det var inte det lättaste att hitta till den lektionen :D

2010-04-01 @ 11:34:21
URL: http://mayamakeupartist.blogspot.com
Postat av: anna

mayaline: vi ocskå egentligen, men vad gör man när ens modell bangar två timmar innan lektionen? finns liksom inte mkt att göra. först tänkte jag inte ha modell alls men min lärare sa att jag fick ringa tjejpolare för jag får ju ändå göra själva sminkningen då. bättre det än att göra den på sej själv liksom.

2010-04-01 @ 11:51:01
URL: http://cherrykisses.blogg.se/
Postat av: S

HAHA fy fan, asså på den första bilden jag är med på ser jag ju verkligen ut som en drag oxå XD

2010-04-01 @ 12:28:27
Postat av: N

:D

2010-04-01 @ 14:12:26
Postat av: Rebbe

Hur coolt som helst!

2010-04-01 @ 15:58:27
Postat av: H

Wow, drag! Haha

2010-04-01 @ 19:33:49
Postat av: Ester

Så himla roligt! Jag känner då ingen i min närhet (av manligt kön) som skulle ställa upp på detta! Sista bilden är ju bara för härlig :)

2010-04-09 @ 16:56:47
URL: http://undefinedcreature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0