Lite vi gjort under veckorna som gått

Ja.. Jag slutade ju uppdatera varje dag. För jag hade inte tid eller ork, alltså den här utbildningen började ju rätt chill, man hade 11 veckor på sej att göra allting, men sen insåg man att det bara var några veckor kvar och man hade typ 10 uppgifter att göra, praktiker som man gått på, helglektioner och sen helt plötsligt var det 4 dagar kvar till slutprovet i teori... Ja, ni förstår att jag inte har orkat bry mej om bloggen, den tiden jag varit ledig har jag bara velat vara just ledig.
Nu tänkte jag iaf visa några saker vi gjort. Jag har inte ens fotat hälften, så ni får bara ett litet smakprov. haha.



Vi gjorde specialeffekter! Här är en brännskada jag gjorde på Karro, visst ser det mysigt ut?!



Melodifestival. Alltså scenmakeup, glömde bort rougen helt, den skulle varit väldigt stark egentligen för att komma fram på scenen.




Jag och tjejerna i klassen var ute en kväll.


Vi har gjrot barnmålningar, här tänkte jag visa min totalt misslyckade ap-sminkning! hahaha så kul, ni anar inte hur mycket vi garvade! Jag ser inte ut som en apa nånstans i den där sminkningen, Malin lyckades iaf bättre! Sussi tyckte jag såg ut som en neandertalare! hahaha



Vi har ju hårstyling på schemat också, men inte så att vi blir hårstylister, men eftersom det är så viktigt att kunna lite hår som makeupartist får vi lära oss grunderna! Malin gjorde ett affrokrull på mitt hår, fan vad vi garvade! Skit i min fula min, det var svårt att hålla sej för skratt fattar ni väl!



Här är en fantasisminkning jag gjorde på Linda, min ide var grym och jag lovar att den skulle kunna bli skitsnygg om jag bara får öva! Den blev dock inte alls så lyckad på första försöket. :P



Linda, jag och Malin står och sminkar Panos-modeller!



Nu ska jag fixa mej och sen ska jag till skolan för att göra mitt första praktiska slutprov, vi hörs när vi hörs!



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: S

Lycka till babe, not that you need it ;D

2010-04-01 @ 12:40:53
Postat av: N

tyckte den där på linda var assnygg ju

2010-04-01 @ 14:13:13
Postat av: H

Fett coolt!

2010-04-01 @ 19:35:49
Postat av: Emma

Hej, vilken skola och var går du din utbildning?

För jag går på makeup institute/Sthlm. Tyckte att det va lite roligt att hitta ngn från en annan skola =)



Kolla gärna in min sida vettja =)

2010-04-03 @ 22:12:28
URL: http://justadoll.blogg.se/
Postat av: anna

emma: jag går makeupstudion i sthlm!

2010-04-04 @ 10:01:06
URL: http://cherrykisses.blogg.se/
Postat av: a

Läskig låstasbrännskada!

2010-04-24 @ 13:13:20
URL: http://bbbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0