åttonde dagen på makeupstudion

Hej..

Idag gick vi som sagt igenom eyeliner i skolan. Det gick faktiskt bra för mej idag, kändes bra efter alla dåliga dagar! Eyeliner kanske är min grej haha.. Nej perfekt blev det inte, det går självklart alltid att förbättra, men min lärare gav ändå en del beröm så det kändes bra.

Jag sminkade Malin idag igen, och det var kul för då fick jag chans att göra en bättre bas idag, och den blev mycket bättre än igår!

Här är basen lagd, lite rouge, fransmarkering, eyeliner och mascara.





Här sitter jag och blir sminkad av Malin:




Imorgon är det perfekt mun som står på schemat, äntligen! =D




cherrykisses

Kommentarer
Postat av: bella

Ska bli kul att läsa hur det gick med munnarna! Det är bland det svåraste...

Kul att se dina bilder!

2010-02-03 @ 22:23:09
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Postat av: N

Hon såg snyggt sminkad ut.



Kom på en grej äre inte jobbigt för dom andra att sminka dig med piercingen i näsan?

2010-02-03 @ 23:59:17
Postat av: S

hahah tänkte också på det, fast på medusan

2010-02-05 @ 00:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0