femtonde dagen på makeupstudion

...... Heter det ens "femtonde"? Det låter helt fel i mitt huvud, men jaja. 15:de dagen på makeupstudion iallafall.
Idag är det lördag, trots det var 7 tjejer på väg till skolan idag! Just ordet skola känns så fel, för skola kopplar jag till nåt man är tvingad till, nåt tråkigt, störiga barn och dåliga lärare. Det är verkligen inte den här skolan, därför vill jag nog hellre kalla det utbildningen. En utbildning är inget krav, men det är skola.
Och den här utbildningen är bara till för folk som brinner för makeup, det är därför ordet "skola" klingar fel i mina öron, ni kanske tycker det låter rätt, men i mina låter det falskt...... Hur som helst......

... Idag hade vi som sagt första lektionen med inriktning på fantasi. Och ni får ursäkta mitt språk, men fyfan vad kul det var! Kladda, kleta, klistra, måla, sminka...... go outside the box liksom. Ja det här var en riktigt härlig, välbehövlig lektion efter all skönhet som jag börjar bli galen på för att jag aldrig blir nöjd.


Hur som helst.... Mina klasskompisar tog massa bilder på våra första fantasisminkningar, men dom kommer jag inte visa än, kanske imorgon eller under veckan som kommer. För nu väntar nåt helt annat för mej, nu ska jag nämligen ut med en klasspolare vid namn Malin! Vi ska till harrys, jag tror på den här kvällen!



cherrykisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0