nionde dagen på makeupstudion

Godkväll kära läsare!

haha eh aa.. Idag gjorde vi perfekta munnar på varandra i klassen. Jag gjorde Malins (finns två malin i klassen) mun, den blev allt annat än perfekt. hahaha.

Vi skulle inte korrigera munnen idag, utan bara följa konturen för att få skarpa kanter. Det gick inge bra för mej, men detta ska jag bli grym på för jag älskar den här grejjen med perfekta munnar, fett skickligt att få till det liksom.

Som ni ser blev konturerna inte skarpa. Malin gjorde däremot skiiiiiitsnygga skarpa läppar på mej!
Men i helgen ska jag öva massor på detta, så jag blir bäst. Godnatt.




Jag börjar vänja mej vid att visa upp misslyckade sminkningar i bloggen, haha men så ska det vara. Jag (och vissa som läser kanske) vill ju se hur jag utvecklas!




cherrykisses

Kommentarer
Postat av: CC

Det är ju så för alla att man har lättare för vissa grejer än andra, inte ett dugg konstigt. Skitkul att se vad ni lär er :)

2010-02-04 @ 22:50:05
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Lena

Oj vad jag tycket det är roligt att gå in och läsa på din blogg!! Då får jag se hur det går för dig. Och det ser ut som ni har jättekul och får lära er en massa.Ha det så bra!! Kramar

2010-02-05 @ 08:38:20
Postat av: Lena

Oj vad jag tycker det är kul att gå in och läsa din blogg och se hur det går för dig. Och det ser ju ut att gå jättebra! Kul kul!! Kramar

2010-02-05 @ 08:41:04
Postat av: Rebecca

Håller med de andra, det är jättespännande att se vad ni får lära er för något! :)Skitsnygg läppstiftsfärg, BTW!

2010-02-05 @ 11:19:26
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggdöden
Postat av: Kajsa Kavat

Precis som resten här i kommentarsfältet så tycker jag att det är riktigt spännande att få läsa om dina studier. Kul att du visar upp produkterna och sminkningarna.

2010-02-05 @ 17:21:35
URL: http://kajsaskosmetik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0