Sjätte dagen på makeupstudion

Ja, nu är vi redan inne på andra veckan av utbildningen, och allt går i en jäkla rasande fart! Jag hinner knappt med, känner mej skitstressad över allt man ska kunna när man är klar om 10 veckor, för än så länge känner jag mej inte säker på nånting! Jag måste öva hur mycket som helst, och jag kommer inte ha nån fritid alls nu haha! Och jag är ledsen att min blogg kanske blir lite tråkig, jag ska försöka fota mycket mer, för bilder är väl iallafall alltid kul att se? Dock glömmer jag det ganska ofta, men jag ska försöööööka.

Idag gick vi igenom att noppa bryn och tecknade bryn i skolan, svårt men vad snyggt det blev!



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Carolina

Lycka till med utbildningen! Jag kan ju bara tala för mig, men jag tycker ju bilder säger mer än tusen ord så om det kommer fåordiga inlägg pga av tidsbrist är det helt okej, jag tycker det ska bli himla roligt att få läsa mer om din utbildning allt eftersom, är grymt sugen att gå en makeuputbildning själv! ;)

2010-02-01 @ 23:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0