sjuttonde dagen på makeupstudion

Hej!

Vet ni när jag gick upp imorse?! Klockan 5!! Fatta hur tidigt det är. Det var nämligen så att jag hade min första praktik idag, sminkade värdinnorna på stockholms modecenter som har fashionweek nu! Jag ska dit igen på fredag, samma tid och sminka igen!
Igår efter skolan var jag ute och käkade med några tjejer från klassen, så jag hann inte skriva nåt, men nu tänkte jag berätta vad vi gjorde i skolan igår, nämligen "naturlig, dagsfrisk dagsmakeup med naturliga läppar för kvinnlig filmkaraktär."

Vi provade på mineralmakeup för första gången igår, eftersom det skulle vara så himla naturligt, det fick inte se sminkat ut.

Min lärare sa att det var jättebra och naturligt, så jag var nöjd. Och visst ser det inte alls sminkat ut typ?






cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Erika W

Kanonfint! Vad tyckte du om mineralsmink vs det ni brukar använda, hur var det att jobba med?

2010-02-17 @ 11:32:01
URL: http://paintinggeek.blogspot.com
Postat av: Sara

Duktig :)

2010-02-17 @ 17:24:49
Postat av: N

Nää, fast så såg hon ändå snygg ut. soft

2010-02-18 @ 22:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0