tredje dagen på makeupstudion

Hej!

Idag har vi vi gått igenom fransmarkering (som jag av nån anledning tyckte var riktigt kul att göra haha, men måste öva mer såklart!) Vi har också gått igenom mascara, läppglans och grundskuggning. (mjuk globskugga och mjuk droppskugga)

Idag kändes det som att det gick bättre, och det var sjukt roligt!

Jag fotade hon som jag sminkade, men frågade inte om jag fick lägga upp på bloggen, så får fråga imorgon, vill inte lägga upp utan hennes godkännande.
Här är min arbetsyta iallafall. :P



Nu är det som vanligt dags att läsa läxa och renskriva anteckningar!




cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Anna

SnällA berätta vad du menar med droppskugga =)

2010-01-27 @ 22:33:50
Postat av: Erika

Spännande att följa! Och jag är också nyfiken på vad en droppskugga är. :-)

2010-01-27 @ 22:56:46
URL: http://paintinggeek.blogspot.com
Postat av: N

ooh det här kommer bli riktigt bra :D

2010-01-27 @ 23:45:20
Postat av: Linn

Tycker det är så skoj att du har din blogg så att man kan få se hur du har det och hur det går! Planerar en resa till sthlm i augusti när maiden spelar då måste vi gå ut igen ;)

2010-01-28 @ 08:30:48
Postat av: Anonym

Tycker det är så skoj att du har din blogg så att man kan få se hur du har det och hur det går! Planerar en resa till sthlm i augusti när maiden spelar då måste vi gå ut igen ;)

2010-01-28 @ 08:30:49
Postat av: Linn

Tycker det är så skoj att du har din blogg så att man kan få se hur du har det och hur det går! Planerar en resa till sthlm i augusti när maiden spelar då måste vi gå ut igen ;)

2010-01-28 @ 08:31:17
Postat av: Linn

Tycker det är så skoj att du har din blogg så att man kan få se hur du har det och hur det går! Planerar en resa till sthlm i augusti när maiden spelar då måste vi gå ut igen ;)

2010-01-28 @ 08:31:57
Postat av: Linn

hehe oj.. skolans dator vill inte vara kompis med mig sry

2010-01-28 @ 08:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0