jobbig vecka och massor att göra

Hej!

Den här veckan har varit ganska jobbig, och då kommer inte bloggen i första hand som ni säkert förstår.
Men den här veckan har vi jobbat mycket med färgfoto och svartvitt foto i skolan. Ni kommer få se ett par bilder från två lektioner som jag fotade, men jag är inte hemma just nu så det får vänta lite. 

Vi har också kopierat reklambilder.

Nu är det ju lördag, men jag får ingen ledig helg den här veckan.. Idag ska jag iväg och sminka på Lanzas hårvisning, och imorgon har vi lektion. Nästa gång jag är ledig är inte förrän nästa söndag.
Och dessutom har jag hur mycket jobb som helst att göra, imorgon ska min referenspärm vara klar. (Jag har inte börjat än, och är som sagt upptagen idag... Visst är jag ute i god tid????) Nästa vecka ska mitt och Karros arbete om 20talet vara klart..
Ja.. Sen är det fotograferingar jag måste fixa och massa andra saker... Nu börjar det bli stressigt kan man ju säga.

Hur som helst, igår kopierade vi reklambild i skolan och jag valde den här:
Jag fick faktiskt massa beröm! Speciellt munnen tyckte lärarna jag hade gjort skitbra.








cherrykisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0