Panos

Gomorgon, idag är det lördag men jag är inte ledig den här lördagen heller.. Ska nämligen sminka för Panos Emporio! Känns rätt nice, vill inte misslyckas.

Min lärare erbjöd mej en grym praktik, på en filminspelning två dagar, två skådespelare som skulle sminkas, filmen skulle gå på en bio. Fatta att hon frågade mej av alla människor! Självklart skulle jag gå, men när jag ringde nummret jag fick hade en tjej från en annan skola redan ringt och fått det... =( Men jaja, det var en stor ära att min lärare fråga mej iaf!
Dom får skylle sej själva att dom inte väntade tills makeupstudion hörde av sej... 



//Cherrykisses

Kommentarer
Postat av: N

Nej fakk vad synd :S:S

2010-03-13 @ 13:35:20
Postat av: Jeanette

Du har fått en liten award av mig !



http://zcrollans.blogg.se/?tmp=16105641



Lite uppskattning för ditt bloggande :)

2010-03-16 @ 11:03:42
URL: http://zcrollans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0